Muzyka

niedziela, 6 lipca 2014

Liebster Blog Award



Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Radosną Oli - której jeszcze raz bardzo dziękuje!



Oto pytania, które dostałam: ----> + odpowiedzi



1. Od kiedy piszesz bloga ?


Właściwie - od niedawna... Od końca czerwca 2014, dokładnie od 25.06.

2 . Co cię zainspirowało do napisania bloga ?

Hmmm... To chyba oczywiste, że książki Ricka Riordana. Ale tak właściwie głównym inspiratorem, albo inaczej - czymś co mnie nakłoniło - do założenia bloga była nuda. W ciągu wakacji miałam zaplanowany tylko 4 - dniowy wypad z koleżankami, więc wiedziałam, że nie mam i nie będę miała co robić. Stąd pomysł.

3. Jaka jest twoja ulubiona książka?

I oto jest pytanie... Uwielbiam - Zwiadowców, Percy'ego Jacksona, Kroniki Rodu Kane, Eragona, Trylogię Czarnego Maga, Erę Pięciorga, Harry'ego Pottera, Hyperversum, Kroniki Idhunu ( ja się pytam dlaczego nie przetłumaczyli drugiej części?!), Opowieści z Narnii, Szeptem, Porzuconych, Anioła, wszystkie książki Dana Browna, jak i Nory Roberts, Igrzyska Śmierci, Delirium, Dotyk Julii i wiele, wiele innych. Nie mam ulubionej książki - dla mnie to pytanie, to pytanie worek.

4. Jaki jest twój ulubiony film ?

Nie mam. Ale lubię thillery i komedie. Inne gatunki też ale w sumie - zależy od filmu. Ale żeby jeden jakoś zapadł mi w pamięć... hmmm... Nie, nie ma.

5. Czym się interesujesz ?
Uwielbiam historię :3. Ale to bardziej jako przedmiot... Ale mimo wszystko, mam świra na tym punkcie. Uwielbiam pisać. Lubię śpiewać, ale tylko w domu przy szczelnie zamkniętych oknach i drzwiach - lubić mogę, ale jeśli chodzi o talent - no cóż... Kocham słuchać muzyki, czytać. Lubię grać - w sensie jako aktor. Nie mam wybranej rzeczy, którą bym uznała za moje przewodnie zainteresowanie.

6. Jaki jest twój ulubiony przedmiot?
Historia. Ale lubię też angielski i chemie - ze względu na przydatność w życiu. Naczy po prostu pewnie w przyszłości pójdę na chemie, bo mi nieźle idzie, a na przedmioty ścisłe jest większe zapotrzebowanie niż na humanistyczne. Angielski, wiadomo - za granicą trzeba umieć się porozumieć [ pozdrowienia dla mojego anglisty :) ].

7 . Co byś zrobiła/zrobił gdyby usunął ci się blog?
Nieco bym się wkurzyła,ale tak to wzruszyła ramionami i powiedziała - trudno. Założyłabym nowego i tyle. Albo i nie, jakby mi się nie chciało...

8. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Znów pytanie worek. Nie mam. Ale jeśli chodzi o gatunek muzyki to rock i jego różne podgatunki: rock alternatywny, hard rock, punk rock itd. Natomiast zespoły to: Green Day, The Offspring, Metalica, Nirvana, Guns n' Roses, Led Zeppelin, Scorpions, Linkin Park, Nickelback, Queen, The Beatles, U2, Bon Jovi, Red Hot Chili Peppers, Sabaton - i jeszcze paręnaście innych, ale nie chce się rozpisywać.

9.Wolisz DC czy Marvel?
Nie mam zdania.

10. Czy ktoś z bliskich wie ,że piszesz bloga ?
Jeśli chodzi o rodzinę - nie. Natomiast moje przyjaciółki, które traktuje jak siostry - i owszem.

11.Ulubione zajęcie w weekend ?
Siedzenie przed komputerem, wyjście z koleżanką, czytanie dobrej książki, słuchanie muzyki .




Moje pytania:


  1. Jak oceniasz swój blog w skali od 1 do 10? 
  2. Jaki jest twój ulubiony przedmiot i dlaczego? 
  3. Co lubisz słuchać? 
  4. Jakie są książki godne polecenia według Ciebie? 
  5. Co cenisz w ludziach? 
  6. Jaki jest twój sposób na dopracowanie stylu (w sensie pisarskiego)? 
  7. Co Ci się najbardziej nie podoba w swoim blogu? 
  8. Co Ci się najbardziej nie podoba w Tobie? 
  9. Czego się boisz? 
  10. Czemu piszesz bloga - jaki masz cel i co Cię zainspirowało do zaczęcia pisania? 
  11. Jakie są twoje zainteresowania? 

Nominacje:

+ do nominowanych - czy moglibyście przeczytać chociaż fragment i ocenić? Potrzebuję kogoś kto by mi parszywie powytykał błędy :P . Jestem początkującą pisarką i nie bardzo wiem, w których miejscach piszę źle, a krytyka by mi się przydała, bo bym się czegoś nauczyła, prawda? Dlatego też mam taką prośbę - szczególnie do ludzi, którzy dłużej piszą swoje blogi - pomożecie mi w dopracowaniu stylu? Byłabym wam  wdzięczna ;).  

P.S. Następny rozdział jutro, bo dzisiaj padam.

3 komentarze:

  1. A mogłabyś wpaść na jednego mojego bloga .
    Ten opowiada o Silenie Beauregard córce Afrodyty ,która powraca z Elizjum by znowu zdradzić przyjaciół . i zniszczyć ich oraz Olimp. Musi zabić nadzieje .
    Nie ma dla koga walczyć i dla tego staje się Córką Zemsty .
    http://corka-milosci.blogspot.com
    I drugie pytanie sama robiłaś szablon tak . To jakich wymiarów użyłaś i ilu tekstur ? (Jeśli użyłaś )

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poczytam bloga.

    Nie robiłam szablonu tylko tło. Natomiast obrazek w tyle miał być całkiem inny ale nie dało się zmieścić - przynajmniej ja nie umiem. W sumie nie wiem jakich rozmiarów użyłam, o tekstury również nie pytaj - robiłam na chama całe to tło i nawet nie myślałam o wstawianiu go na bloga. Wstawiłam go nie wiem po co - tak wyszło :) . Po raz pierwszy robiłam w bardziej złożonym programie graficznym niż Paint :P . O komputerowe sprawy naprawdę nie ma co mnie pytać bo jestem zacofanym człowiekiem. Przykro mi, ale w tym względzie Ci nie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz pierwszy spotkałam sie z kims kto czytał Kroniki Rodu Kane. To jest moja ulubiona seria przed Zwiadowcami i Percym Jacksonem.Czytałaś te książki co ja !!
    Przyznam zdziwiłam się.
    Pozdrawiam :)

    Ps. Super 10 rozdział.:)

    OdpowiedzUsuń