Muzyka

sobota, 6 września 2014

Dłuższy iryfon

Hej! Wiem, że czekacie na następny rozdział... Przepraszam, ale nie wiem kiedy będzie. Pierwszy tydzień szkoły, a ja już padam na nos. Dosłownie. Codziennie w ciągu dnia przesypiam około trzech godzin, bo po prostu mam dość wszystkiego. Muszę się przyzwyczaić, że to już nie wakacje i tyle.

W szkole siedzę po 10 godzin, a i nieraz dłużej, a w soboty mam 4-godzinne przygotowanie do konkursu z biologi (no bo w końcu dzień roboczy – jak stwierdziła nauczycielka -,-). Ponadto uczę się jeszcze na konkurs z chemii jakby kogoś to interesowało. Dodatkowo nasza kochana pani od geografii pyta z tego co było pod koniec drugiej klasy i kazała powtórzyć sobie "parę" rzeczy z kl.1 - co u niej oznacza "nauczcie się wszystkiego" (kto normalny pamięta kiedy były jakie fałdowania?! I jakie są typy wybrzeży? Tak właściwie – po co mi to?). Jeszcze z fizyki w przyszłym tygodniu pan pyta 2 lat, a zdążyliśmy zrobić podręczniki na 3 lata (bo wszyscy kochają prawa fizyki i wzory...). Z niemca test z całej 2 klasy. Nie mam czasu nawet na to żeby coś u zjeść w ciągu dnia, więc wybaczcie.

Dodatkowo przepraszam wszystkich u których pojawiają się nowe rozdziały. Nie jestem w stanie ich czytać. Dlaczego? - patrzcie góra. Przepraszam Pheronike, że do tej pory nie przeczytałam następnego rozdziału - mam nadzieje, że mi wybaczysz moja droga. Postaram się nadrobić zaległości w wolnej chwili. Kiedy to będzie - nie wiem.

Rozpisałam się, ale chciałam wam powiedzieć czemu będę teraz nieco nieobecna na blogosferze. ( czytajcie: pożalić się na swój nędzny los :P ). Nie zawieszam tylko informuje, że rozdziały będą pojawiały się rzadziej.

Wybaczcie!

Sheila    


PS. Nie opuszczajcie mnie!

6 komentarzy:

  1. Ja mogę czekać nawet wieczność i spoko rozumiem cię mnie nie było pierwszy tydzień szkoły ,a wczoraj się okazało ,że idę na konkurs . Smutna prawda szkoła odbiera na czas na co, co kochamy . Będę czekać z cierpliwością na nexta ,ale nie powiem nie mogę się do czekać .
    P.S Przepraszam ,że nie skomentowałam pierwszego czasu . Po pierwsze nie miałam jak . Po drugie nie miałam czasu . Mam nadzieję ,że mi to wybaczysz .
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie, najpierw szkoła, później przyjemność jaką jest blog. Poczekamy cierpliwie(lub niecierpliwie) na nexta dopóki nie znajdziesz czasu. Sama jako że planuje studia to tego problemu nie mam, chociaż praca sezonowa (kończe we wtorek, hurraaaa!!!) też zabiera 11godzin ostrego zapier.... ciężkiej pracy. Rozumiem cię doskonale, wiec o nic się nie martw, poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy cie nie opuszcze!!Pamietaj!!!
    Ja zaczekam , bo sama padan na twarz.
    W szkole powtórki ,sprawdziany,kartkówki i mózg robi buuuummm.
    Czekam na next.
    Życze weny , weny i dni bez przegrzania mózgu(ZOMBI)
    Powodzenia i pozdrawiam pogromczyni ciasteczek , która ma szlaban na ciasteczka(ciekawa historia z tym szlabanem, naprawde :P)

    Ps.A teraz cos z chemii porada i cos co ci zycze.......zapomnij o atomach i jego pier.....:P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!
    Znam to uczucie. Tyle nauki, że nawet nie ma się czasu nic jeść, nie mówiąc o pisaniu czegokolwiek...
    Mam spore zaległości u Cb na blogu, ale wątpię żebym je nadrobiła w najbliższym czasie. Możliwe, iż dopiero za parę tygodni...
    Trzymaj się i życzę Ci powodzenia w tych konkursach!
    Pozdrawiam,

    Mysterious

    PS Piękny szablon! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak poza tym chciałam napisać jeszcze, że ostatnio mam fioła na punkcie twojego bloga i jak mi się nudziło, to zaczęłam rysować sceny z twojego opo :) Mogę ci wysłać, jak będę miała własny komputer i miejsce na drukarkę :) Zdziwiłam się, ale nawet wyszło mi całkiem nieźle :D
    Pozdrawiam i czekam na rozdział :D
    Rejwen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jak fajnie! :D Zdziwiłam się, że aż tak Ci się spodobały moje wypociny. :) Jak tylko będziesz mogła to wyślij. Jak coś to nawet telefonem możesz zrobić zdjęcie. :D Jeśli chodzi o rozdział to może napisze i dodam w ten weekend o ile nie będę spała co jest bardzo możliwe. xD Dzięki bardzo za ten komentarz bo właśnie mnie zmotywowałaś do napisania czegoś. Ale na razie czeka na mnie biologia i fizyka. ://
      Dziękuje i pozdrawiam,
      Sheila :)

      Usuń