Muzyka

piątek, 12 grudnia 2014

Iryfon

Witajcie moi drodzy!
Ekhem, ekhem...
Cztery sprawy:

  • Przepraszam, że tak dawno nic nie dodawałam. Jestem po prostu nieogarnięta i cały czas mam problem żeby wyrobić się z nauką. Byle do po egzaminach... Następny rozdział w święta. :)
  • Wybaczcie, że nie czytam waszych blogów. Będę nadrabiać w święta. Jak już mówiłam wszystko z powodu mojego nieogarnięcia. Przepraszam! 
  • Podziękowania dla Rejwen, która reklamuje mojego bloga! Jestem Ci bardzo wdzięczna. :) Dziękuję też wszystkim tym, którzy jednak wytrwali przy moim blogu mimo mojej nieobecności i na swoim blogu, i na waszych. 
  • Ostatnia sprawa to małe pytanko odnośnie mojego prywatnego opowiadania, które pisałam na polski. Liczy sobie ono 38 stron w wordzie. Chcecie żebym je tu wstawiła? Jest kompletnie inna tematyka, ale jeśli byście chcieli to mogę wstawić, bo chętnie poznam wasze opinie.

I, może już w poniewczasie, ale co dostaliście na Mikołaja? :D

Sheila :)

10 komentarzy:

  1. Oj daj spokój Sheila . Nie liczy się kiedy dodasz rozdział tylko jaki . Prawdziwy czytelnik może czekać wieki :D A mogę wiedzieć o jakiej tematyce jest ta historia w wordzie ? Jestem bardzo jej ciekawa ,więc możesz nawet dziś wstawić to 38 stron .
    A mikołajki według mojej mamy z nich wyrosłam :) więc dostałam tylko jeden prezencik ,ale bombowy . Niezły paradoks .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dzięki Ci Radosna, że jesteś! Tak w sumie to gdyby ni ty ten blog zakończyłby swoją karierę na 2 rozdziale.
      Chętnie wstawię to opowiadanie. Taki klimat lekko japoński (nie wiem jak to nazwać).
      Nie można wyróść z Mikołajek. Przecież to Mikołaj przynosi prezenty, a nie mama, prawda? :P

      Usuń
    2. Oj tam ,oj tam nie zakończyłby kariery na 2 rozdziale . Zbyt dobrze szło ci pisanie . Klimat lekko japoński . Ciekawe . Naprawdę ,bo nie wiadomo ,w którą stronę poszłaś wiadomo nie od dziś,że Japończycy mają różne klimaty .
      Z tym Mikołajem to racja,ale pomocnikami Mikołaja rodzice są rodzice ,a jak tam twój Mikołaj ?
      Czytałaś już ,, Krew Olimpu ''? Co o niej sądzisz ?

      Usuń
    3. Jeśli chodzi o opowiadanie to swój własny świat wykreowałam jakby na elementach Japońskiej kultury.
      Mój Mikołaj w porządku - tona słodyczy o rodziców- pomocników, a od koleżanek-pomocników: ołówek, pepsi, słodycze, karta do empiku.
      "Krew Olimpu" jest wg mnie najgorszą książką napisaną przez Rica. Za dużo nie dokończonych wątków i bitwa z gigantami - porażka. Przez całą serie opowiadanie jakie to będzie trudne i nagle pokonują gigantów w jednym rozdziale... Liczyłam na coś więcej.

      Usuń
  2. Chcemy, chcemy. I to bardzo ^^ . Ja tam wszystko bardzo chętnie przeczytam :) . I jeśli mogę spytać, o czym by było to opowiadanie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bardzo chcemy!! Dziewczyno ja mogę czytać wszystko co napiszesz w nieskończoność! A na Mikołajki dostałam fure słodyczy i bluzkę. :-) Wera

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh znam to. Mam tyle nauki ze nie mam w co rece wlozyc :( grunt ze dalas znak ze nie pozucilas bloga. Spokojnue, skup sie na nauce. Bede wyczekiwac nowego rozdzialu chetnie tez przeczytam opowiadanie z polskiego. Trzya sie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Opowiadanie wstawiaj od razu :D Nawet się nie zastanawiaj :D Tematyka lekko japońska? W stronę anime? Czy w stronę japońskiej kultury?
    Dziękować nie musisz :D Robienie ci reklamy to przyjemność i obowiązek skoro tak świetnie piszesz :D
    Skaner ma fochy, ale jak wreszcie mi się uda pobrać sterowniki to zadziała(oby) i ci wyślę a obrazków dochodzi z każdym dniem coraz więcej XD
    A właśnie, a'propos oryginalnego opowiadania, zgubiłaś wątek o tej gwieździe, którą Artemida nadała Annabeth :D To dopiero byłby Angstowy moment jak Percy jest smutny i patrzy w niebo a tam właśnie ta gwiazda <3 (Tak, to też jest na jednym z rysunków <3 Percy patrzy na gwiazdę a w ręku trzyma koraliki z obozu Annabeth i ich wspólne zdjęcie <3 )
    I zastanawia mnie też stosunek Ateny do Percy'ego. Po smierci Annabeth jako jedyna wyciągnęła rękę do Percy'ego a teraz co? Mogłaby się pojawić i udawać, że jest po ich stronie - przebiegła bogini mądrości :D
    Coś jeszcze miało być, ale zapomniałam, więc komentarza na 1400 słów nie będzie XD
    Życzę weny i pozdrawiam :D
    ~Rejwen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawiłam, wstawiłam...
      Eh ciesze się, że jesteś ze mną Rejwen, bo dla takich ludzi jak ty naprawdę warto prowadzić bloga. :)
      O tych wątkach nie zapomniałam i może je kiedyś jakoś wykorzystam. :P
      Dzięki za wszystko jeszcze raz! :D

      Usuń